Επιτροπή Αξιολόγησης

Τις υποψηφιότητες στα Supply Chain Awards αξιολογεί Επιτροπή Αξιολόγησης με επιλεγμένα μέλη από την ακαδημαϊκή κοινότητα και εκπροσώπους φορέων του χώρου.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Μιχάλης Μπουρλάκης

Jury President Supply Chain Awards 2025
Διευθυντής του Κέντρου Logistics, Procurement & Supply Chain Management, Cranfield School of Management
«Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης ανέλαβα την Προεδρία της 8ης διοργάνωσης των Supply Chain & Logistics Awards 2025! Η πλατφόρμα, με ανανεωμένες κατηγορίες, υποδέχεται ήδη τις υποψηφιότητες εταιρειών από όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας (βιομηχανία, λιανεμπόριο, φαρμακευτική-υγεία, τρόφιμα & ποτά, κατασκευές – δομικά υλικά, τεχνολογία – ηλεκτρονικά είδη, 3PL και logistics providers). Η αριστεία στον κλάδο είναι αποτέλεσμα συνδυασμού τεχνολογίας, στρατηγικής και ανθρώπινου δυναμικού. Εσείς που εφαρμόζετε πρακτικές όπως: ψηφιοποίηση, αυτοματοποίηση, ανάλυση δεδομένων, ΑΙ, πράσινα logistics, εκπαίδευση προσωπικού ή έχετε κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης, ο δρόμος της διάκρισης είναι διάπλατα ανοιχτός. Θα ήθελα να παροτρύνω τις εταιρείες που η αριστεία, η καινοτομία, η αποτελεσματικότητα και η βιωσιμότητα είναι στο DNA τους, να μπουν στην αναμέτρηση και να διεκδικήσουν βραβεία που θα γίνουν αρωγοί  στην επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων, ενώ θα συνεισφέρουν στην ανταγωνιστικότητα και ανθεκτικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας συνολικά. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες!»

Τα Μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης

aufantopoulou

Δρ. Γεωργία Αϋφαντοπούλου

Διευθύντρια Ερευνών και Αναπληρώτρια Διευθύντρια στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) και στο Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών(ΙΜΕΤ)
vlaxos

Δημήτρης Βλάχος

Καθηγητής Βιομηχανικής Διοίκησης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
doukidis

Γιώργος Δουκίδης

Καθηγητής και Διευθυντής του Εργαστηρίου ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
zeimpekis

Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης

Αναπληρωτής Καθηγητής, Παν. Αιγαίου Διευθυντής, Ερευνητικό Εργαστήριο Συ.Σ.Πα.Λ
zisimatos

Λευτέρης Ζησιμάτος

Γενικός Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας Μετρό ΑΕΒΕ
kafoynis

Σταύρος Καφούνης

Πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ)
kenanidis

Απόστολος Κενανίδης

Πρόεδρος Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Οδικών Εμπορευματικών και Επιβατικών Μεταφορών
kontoris

Παντελής Κοντόρης

Head of Supply Chain, ΒΙΑΝΕΞ
makantasis

Στάθης Μακαντάσης

Supply Chain Director, Delta Foods S.A
mamatzakis

Κωνσταντίνος Μαματζάκης

Supply Chain Systems Senior Manager, ΚΑΥΚΑΣ
mantas

Μιχάλης Μαντάς

Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
meneksopoulos

Παναγιώτης Μενεξόπουλος

Γενικός Γραμματέας Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης
mouxa

Έφη Μούχα

Β' Αντιπρόεδρος του Δ.Σ, ΣΥΝΔΔΕ&L – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος, Διευθύνουσα Σύμβουλος ετ. Μ&Μ Militzer & Muench A.E.
bosnidis

Δημήτρης Μποσνίδης

Supply Chain Director Greece & Cyprus CCHBC
NTOVLETOGLOU

Θανάσης Ντοβλέτογλου

Head of Logistics, Pet City Group
papageorgiou

Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου

Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL) | Co-owner & Managing Director PTL
papantoniou

Παναγιώτης Παπαντωνίου

Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
tsitsamis

Δρ. Δημήτριος Τσιτσάμης

Πρόεδρος, Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος (EELBE)
tsotsolas

Δρ. Νικόλαος Τσότσολας

Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής – Συνιδρυτής Πλατφόρμας KalaΘos
fraidaki

Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη

Πρόεδρος, GRECA

Δηλώσεις Επιτροπής Αξιολόγησηςτων Supply Chain Awards

«Οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι κλάδοι της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, των Logistics και των Μεταφορών περιλαμβάνουν την αυξανόμενη αστάθεια στο διεθνές εμπόριο, τις γεωπολιτικές εντάσεις και τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Η ενεργειακή κρίση και η ανάγκη μετάβασης σε βιώσιμες λύσεις μεταφορών εντείνουν την πίεση. Επιπλέον, η έλλειψη εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και οι καθυστερήσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ειδικά στην Ελλάδα, δυσχεραίνουν την ανταγωνιστικότητα. Η ανθεκτικότητα και η ευελιξία των συστημάτων καθίστανται πλέον κρίσιμοι παράγοντες επιβίωσης».

Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης Αναπληρωτής Καθηγητής, Παν. Αιγαίου Διευθυντής, Ερευνητικό Εργαστήριο Συ.Σ.Πα.Λ
«Η ψηφιακή και η πράσινη μετάβαση, η συμμόρφωση με το μεταβαλλόμενο νομοθετικό πλαίσιο, η καλύτερη αξιοποίηση των περιορισμένων υποδομών και η έλλειψη κατάλληλα εκπαιδευμένων στελεχών είναι οι κύριες προκλήσεις των εφοδιαστικών αλυσίδων στην Ελλάδα. Η ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών των πρωτοπόρων του κλάδου είναι πολλαπλά χρήσιμη για όλο το οικοσύστημα των logistics  και των μεταφορών».

Δημήτρης Βλάχος, Καθηγητής Βιομηχανικής Διοίκησης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
«Η ψηφιακή τεχνολογία προ(σ)καλεί τις επιχειρήσεις σε έναν διαρκή μετασχηματισμό στο επίκεντρό του οποίου βρίσκεται η εφοδιαστική αλυσίδα, καθώς διατρέχει όλα τα στάδια από την παραγωγή ενός προϊόντος έως και την λιανική του πώληση. Συνεπώς η μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο των Logistics είναι να αποτελέσει game changer για τις επιχειρήσεις μέσα από καινοτόμες λύσεις που μειώνουν τα κόστη λειτουργίας και ανταποκρίνονται στην ολοένα μεγαλύτερη ανάγκη για ταχύτερη παράδοση των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή».

Σταύρος Καφούνης, Πρόεδρος Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ)
«Οι κλάδοι της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, των Logistics και των Μεταφορών αντιμετωπίζουν κρίσιμες προκλήσεις που περιλαμβάνουν τις γεωπολιτικές εντάσεις, την ενεργειακή αστάθεια, την έλλειψη οδηγών και εξειδικευμένου προσωπικού, καθώς και την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό. Η κλιματική αλλαγή και οι κανονισμοί για βιώσιμη μετακίνηση επιβάλλουν επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες. Επιπλέον, η αύξηση του e-commerce απαιτεί ευέλικτα δίκτυα και ταχύτητα στην εξυπηρέτηση. Στην Ελλάδα, προκλήσεις όπως οι υποδομές και η πολυνομία επιβαρύνουν περαιτέρω τον κλάδο. Απαιτείται στρατηγικός σχεδιασμός και καινοτομία».

Παντελής Κοντόρης, Head of Supply Chain, ΒΙΑΝΕΞ
«Οι καλές πρακτικές που αναδεικνύονται μέσα από τα Supply Chain & Logistics Awards δεν είναι απλώς εφαρμογές, αποτελούν φάρους αλλαγής. Ο θεσμός συμβάλλει ουσιαστικά στη μεταλαμπάδευση της γνώσης και ενισχύει τη σύνδεση επιχειρησιακής πρακτικής με στρατηγική αξία. Η επιβράβευση των προσπαθειών αυτών στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στον κλάδο: η καινοτομία δεν είναι προνόμιο λίγων, αλλά επιλογή πολλών».

Στάθης Μακαντάσης, Supply Chain Director, Delta Foods S.A
«Οι βέλτιστες πρακτικές στους τομείς της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, των Logistics και των Μεταφορών λειτουργούν ως πυξίδα εξέλιξης για τον κλάδο. Μέσα από τη διάκρισή τους, αναδεικνύονται καινοτόμες λύσεις, ενισχύεται η κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης και ενθαρρύνεται ο δημιουργικός ανταγωνισμός. Η προβολή τέτοιων πρακτικών εμπνέει και άλλους οργανισμούς να επενδύσουν στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών τους, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανθεκτικότητα, την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα του ευρύτερου οικοσυστήματος».

Κωνσταντίνος Μαματζάκης, Supply Chain Systems Senior Manager, ΚΑΥΚΑΣ
«Οι καλές πρακτικές και οι καινοτόμες εφαρμογές στον χώρο των Logistics και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας λειτουργούν ως φάροι εξέλιξης για ολόκληρο τον κλάδο. Μέσα από τη βράβευσή τους, ενισχύεται η διάχυση της γνώσης, προάγεται η συνεργασία και δημιουργείται έμπνευση για συνεχή βελτίωση και βιώσιμη ανάπτυξη – τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο».

Απόστολος Κενανίδης, Πρόεδρος Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Οδικών Εμπορευματικών και Επιβατικών Μεταφορών

«Οι καλές πρακτικές στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, των Logistics και των Μεταφορών αποτελούν πολύτιμα παραδείγματα που εμπνέουν, ενισχύουν την καινοτομία και προάγουν τη βιωσιμότητα σε όλα τα επίπεδα. Η αναγνώρισή τους μέσα από θεσμούς όπως τα βραβεία SUPPLY CHAIN AWARDS, συμβάλλει ουσιαστικά στην αναβάθμιση του κλάδου, προβάλλοντας λύσεις που λειτουργούν στην πράξη. Παράλληλα, ενθαρρύνει τη συνεχή βελτίωση, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την καλλιέργεια κουλτούρας ποιότητας. Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύουν τη δυναμική του τομέα και δίνουν ώθηση για πιο έξυπνες, βιώσιμες και ανθεκτικές αλυσίδες αξίας».

Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL) | Co-owner & Managing Director PTL

«Οι καλές πρακτικές στην Εφοδιαστική Αλυσίδα, τα Logistics και τις Μεταφορές δεν είναι μόνο παραδείγματα επιτυχίας – είναι κινητήριες δυνάμεις εξέλιξης για ολόκληρο τον κλάδο. Όταν αναδεικνύονται και μοιράζονται, μπορούν να εμπνεύσουν και να καθοδηγήσουν και άλλους επαγγελματίες να καινοτομήσουν, να βελτιστοποιήσουν τις λειτουργίες τους και να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα του συστήματος συνολικά».

Δρ. Δημήτριος Τσιτσάμης, Πρόεδρος, Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος (EELBE)

«Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, η Ελλάδα έχει βρεθεί αντιμέτωπη με ένα διαρκές κύμα πολυεπίπεδων κρίσεων, οι οποίες επηρέασαν και συνεχίζουν να επηρεάζουν τη λειτουργία όλων των δομών – δημόσιων και ιδιωτικών. Οι κρίσεις αυτές, πολλαπλές και συνεχόμενες, τείνουν πλέον να αντιμετωπίζονται ως “business as usual”, δημιουργώντας ένα περιβάλλον μόνιμης αβεβαιότητας και ανασφάλειας.
Σε αυτό το πλαίσιο, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος ένας ζωτικός παράγοντας ανάπτυξης: η εφοδιαστική αλυσίδα.
Ο σημερινός κόσμος χαρακτηρίζεται από αστάθεια και απρόβλεπτες μεταβολές. Εμπορικοί πόλεμοι, υγειονομικές κρίσεις, γεωπολιτικές εντάσεις και συγκρουόμενα συμφέροντα έχουν διαταράξει όλα τα «γραμμικά» σχήματα που γνωρίζαμε για τον επιχειρηματικό και εμπορικό κόσμο. Η παραδοσιακή προβλεψιμότητα έχει αντικατασταθεί από την ανάγκη για ευελιξία, ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα.
Πέρα όμως από αυτούς τους εξωγενείς, και συχνά ανεξέλεγκτους παράγοντες, η εφοδιαστική αλυσίδα – ειδικά στην Ελλάδα – καλείται να αντιμετωπίσει εσωτερικές, διαρθρωτικές προκλήσεις, όπως:
Τεχνολογική υστέρηση και χαμηλός βαθμός αυτοματοποίησης, ιδιαίτερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Έλλειψη εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού, καθώς ο κλάδος πλέον δεν προσελκύει νέους εργαζομένους σε κρίσιμες θέσεις έργου (όπως αποθηκάριοι, οδηγοί, χειριστές).
Ανεπαρκείς υποδομές και περιορισμένος συντονισμός μεταξύ των διαφορετικών μεταφορικών μέσων (σιδηροδρομικό, οδικό και θαλάσσιο δίκτυο).
Νομικό και ρυθμιστικό πλαίσιο που ακολουθεί τις εξελίξεις αντί να τις προλαμβάνει, με αποτέλεσμα να καθυστερεί η υιοθέτηση καινοτομιών ή βελτιώσεων.
Σε ένα τέτοιο τοπίο, η ανάγκη για στρατηγική ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Η επένδυση στην τεχνολογία, η αναβάθμιση των υποδομών και η ουσιαστική υποστήριξη του ανθρώπινου παράγοντα αποτελούν προϋποθέσεις όχι μόνο για την επιβίωση, αλλά και για τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».

Θανάσης Ντοβλέτογλου, Head of Logistics, Pet City Group